راهنمای بارداری

مراقبت های بارداری

راهنمای بارداری

مراقبت های بارداری

مراقبت های بارداری ، سبک زندگی و سلامت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

پرستاری در منزل شامل طیف گسترده ای از خدمات مراقبت های بهداشتی است که می تواند به راحتی در خانه شما انجام شود. خدمات پرستاری برای مراقبت در منزل معمولاً ارزان‌تر از بیمارستان‌ها و خانه‌های سالمندان است، در حالی که به اندازه مراقبت‌های پزشکی ارائه شده در بیمارستان یا خانه سالمندان مؤثر است.

یک سرویس پرستاری در خانه، مراقبت های پرستاری شخصی را در خانه ارائه می دهد، همانطور که در یک بیمارستان معمولی ارائه می شود، در حالی که نسبت به بیمار دلسوزتر است و در خانواده بیمار ادغام می شود و پیوند عاطفی با بیمار و خانواده او ایجاد می کند.

مراقبت های پرستاری در منزل کوتاه مدت
پرستاران کوتاه مدت خدمات پرستاری را برای 1-4 ساعت یا یک دوره خاص ارائه می دهند. مراقبت‌های پرستاری کوتاه‌مدت مراقبت‌های پزشکی موقت پس از جراحی، آسیب یا سایر شرایط پزشکی است که انتظار می‌رود بهبود یابد.

تخصص: واکسیناسیون در منزل، تزریق در منزل، نوار قلب در منزل، پانسمان یا مراقبت از زخم در منزل.

مراقبت های پرستاری در منزل طولانی مدت
پرستاران طولانی مدت خدمات پرستاری را برای 12-24 ساعت ارائه می دهند. مراقبت‌های پرستاری طولانی‌مدت مجموعه‌ای از مراقبت‌های پزشکی، فیزیکی و درمانی برای رفع نیازهای جسمی، اجتماعی و عاطفی افرادی است که به طور مزمن بیمار یا ناتوان هستند.

تخصص: مراقبت از ونتیلاتور در منزل، مراقبت از تراکئوستومی در منزل، مراقبت از بیماری بستری، مراقبت از کاتتر، مراقبت از انفوزیون، مراقبت از لوله رایل، مراقبت از خطوط IV

خدمات پرستاری در منزل

هدف اصلی خدمات پرستاری در خانه، ارائه خدمات مراقبتی و درمانی به افرادی است که به هر دلیل نمی توانند به طور حضوری به مراکز درمانی و بیمارستانی و یا آزمایشگاهی مراجعه کنند. خدمات پرستاری در منزل معمولاً شامل مراقبت از زخم برای زخم های فشاری یا زخم جراحی، آموزش بیمار و مراقب، درمان وریدی یا تغذیه، تزریق، درمان های توانبخشی و نظارت بر بیماری های جدی و وضعیت سلامت ناپایدار است.

واکسیناسیون
در خانه واکسن بزنید و از بیماری های عفونی در امان بمانید. 

مراقبت های بعد از جراحی
مراقبت های پس از جراحی بسیار مهم است و شامل همه چیز از مدیریت درد و تغذیه تا مدیریت تنفس و مدیریت مایعات می شود. تحت مراقبت پرستاران ما که به شما در تمام این موارد در آسایش خانه کمک می کنند، زودتر به بهبودی مطلوب می رسید.

 

منبع : zinoclinic.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی