راهنمای بارداری

مراقبت های بارداری

راهنمای بارداری

مراقبت های بارداری

مراقبت های بارداری ، سبک زندگی و سلامت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

فیزیوتراپی ورزشی در تجریش برای درمان ، توانبخشی و مدیریت آسیب های مرتبط با ورزش و تمرین توسط متخصصان با تجربه ما در کلینیک فیزیوتراپی ولنجک ارائه می شود.

خواسته های ورزش حرفه ای روز به روز در حال افزایش است و آسیب ها می تواند یک واقعیت اجتناب ناپذیر برای اکثر بازیکنان ورزشی باشد. فیزیوتراپی می تواند به عنوان یک فرآیند درمانی و همچنین یک اقدام پیشگیرانه و ابزاری برای تهویه استفاده شود.

طیف وسیعی از آسیب‌ های ورزشی که به کمک فیزیوتراپی در تجریش می‌شوند، گسترده است، اما عمدتاً بر درمان دردهای عضلانی، کشیدگی‌ها و فرآیند توانبخشی به دنبال شکستگی‌ ها  یا پارگی‌های شدید ماهیچه‌ ها یا رباط‌ ها متمرکز است.

خدمات فیزیوتراپی ورزشی در تجریش در چه شرایطی کمک کننده است؟

درد عضلانی: معمولاً درد و درد را می توان با ماساژ درمانی فشرده کاهش داد که باعث کاهش تنش در اطراف عضلات آسیب دیده، کاهش سفتی و افزایش جریان خون برای گرم کردن عضلات می شود. اکثر بازیکنان حرفه ای ورزش اغلب ماساژ می دهند. این به کاهش تنش و همچنین حفظ ماهیچه ها در شرایط بهینه کمک می کند. این امر احتمال آسیب دیدگی در آینده را کاهش می دهد.

فشارها: فشارها می‌توانند دردناک باشند، اما معمولاً در مدت زمان کوتاهی از بین می‌روند. اگر فشار شدیدتر باشد و حرکات عضلانی را محدود یا ممنوع کند، ممکن است فیزیوتراپی ضروری باشد اما باید پس از یک دوره ۷۲ ساعته انجام شود. این به زمان کمی برای کاهش آسیب می دهد. پس از این، فیزیوتراپیست ممکن است ناحیه مورد نظر را به آرامی ماساژ داده و از تمرینات خاصی برای تشویق جریان خون و حرکت عضلات استفاده کند.

پارگی عضلانی: پارگی عضله می تواند یک ورزشکار را برای مدت طولانی از فعالیت خارج کند. در طول فرآیند بهبودی، فیزیوتراپی ورزشی در تجریش می‌تواند به مدیریت درد و افزایش قدرت و انعطاف‌پذیری در ناحیه آسیب‌دیده از طریق ورزش و کشش تدریجی کمک کند. ماساژ و الکتروتراپی به طور کلی در تسهیل روند بهبودی موثر خواهند بود.

درمان بی اختیاری ادرار با فیزیوتراپی

سایر شرایط 

شکستگی ها: به دنبال شکستگی، ناحیه باید بهبود یابد. هنگامی که روند بهبودی در حال انجام است، ممکن است از فیزیوتراپی برای افزایش قدرت عضلانی و بازگرداندن فعالیت عصبی استفاده شود. ورزش‌ ها و کشش‌ ها به تدریج به بازگرداندن ناحیه آسیب‌ دیده به حالت طبیعی کمک می‌کنند، اما این فرآیند ممکن است زمان زیادی طول بکشد، به‌خصوص اگر شکستگی پیچیده باشد و استخوان اصلی مانند استخوان ران را تحت تأثیر قرار دهد. فیزیوتراپیست ها به تدریج میزان تمرینات بدنی بیمار را افزایش می دهند که باعث افزایش قدرت و انعطاف پذیری و افزایش دامنه حرکتی می شود.

آسیب های فشاری مکرر: شرایطی مانند آرنج تنیس بازان ممکن است به فیزیوتراپی ورزشی در تجریش نیاز داشته باشد. این درمان با هدف کنترل و کاهش درد و کاهش میزان بافت متورم اطراف مفصل آرنج انجام می شود. درمان بیشتر ممکن است شامل تمرینات خاص و تکنیک های مدیریت درد نیز باشد.

منبع : بهترین فیزیوتراپی در زعفرانیه

  • ۰۱/۱۰/۱۵
  • M M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی