راهنمای بارداری

مراقبت های بارداری

راهنمای بارداری

مراقبت های بارداری

مراقبت های بارداری ، سبک زندگی و سلامت

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

گفتار درمانی آنلاین برای اختلال طیف اوتیسم به این کودکان کمک می‌کند تا مهارت‌ های ارتباطی خود را تقویت کنند.

متخصصان گفتاردرمانی آنلاین و گفتاردرمانی در منزل خدمات گفتاردرمانی را با همان کیفیت کلینیک گفتاردرمانی برای کودکان و بزرگسالان مبتلا به اوتیسم ارائه می دهند.

متخصصان گفتاردرمانی می توانند به والدین و اطرافیان کودک مبتلا به اوتیسم فعالیت های مناسب برای ایجاد مهارت های ارتباطی فرزندانشان در خانه از اوایل کودکی تا بزرگسالی آموزش دهند.

متخصصان گفتار درمانی آنلاین برای اختلال طیف اوتیسم ، فعالیت های گفتار درمانی را برای تک تک کودکان بر اساس توانایی ها و نیازهای ارتباطی آنها تنظیم می کنند. این طرح ها شامل فعالیت هایی در خانه، مدرسه و جامعه می شود. سپس گفتاردرمانگران برای ایجاد تکنیک های خاص کودک و آموزش راهبردهای این روال ها با والدین همکاری می کنند. آنها با هم منابع را به اشتراک می گذارند، مشکل را حل می کنند و در صورت نیاز بازخورد ارائه می دهند.

تمرینات گفتاردرمانی برای اختلال طیف اوتیسم چیزی نیست که شما مجبور باشید بنشینید و فرزندتان را مجبور به انجام آن کنید. اگر با فرزندتان آواز می خوانید، اگر کودکتان را برای پیاده روی به پارک می برید، اگر کودکتان را حمام می کنید، اگر پشت میز می نشینید و با کودکتان غذا می خورید، اگر کودکتان بازی با بلوک را دوست دارد. می توانید از این فعالیت ها به عنوان فرصت های یادگیری و انجام تمرین برای فرزندتان در طول روز استفاده کنید.

والدین و مراقبان می توانند با ایجاد فرصت های یادگیری 5 تا 10 دقیقه ای شروع کنند که بخشی از فعالیت هایی است که کودکان از قبل از آن لذت می برند و برای کودک ایجاد انگیزه می کنند. در نهایت، مراقبان می توانند مداخلات را در موقعیت های چالش برانگیزتر تعبیه کنند.

منبع : iranrehab.com

  • ۰۱/۰۹/۱۶
  • M M

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی